TEEEEENNNIIIISSSSS

Den kommentaren gjorde mig glad, anonym. :)

Igar var det min forsta tennis match. Jag ville vinna men aaaatrtgsfhgas, det gick inte som jag ville. 4-8. Mina coacher sa att det var bra for min forsta match... Jag ville vinna anda. Jag har en annan tennis match idag igen, och jag tanker vinna.

Shawndra vill att jag ska skriva pa engelska sa att hon forstar vad jag sager. HA. Jag har Photo nu men jag ar klar med min Movie Poster sa jag har ingenting att gora nu. Jag ar uuuuttrakad. Jag vill hoppa fallskarm, jag hoppas att YFU later mig gora det efter min 18 ars dag. Sa forhoppningsvis sa kan jag gora det. Pappa och Nina kommer snart! Och Mamma kommer vid min fodelsedag. YEAH!

Nu oversatter Shawndra allt jag skriver sa att hon kan lasa det. Pa google translate. Fail. Anyways... Jag skriver just nu bara for att. Sa forlat om det inte ar intressant.

By the way, Mr Street ar formodligen den basta lararen, ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0