Life is amaaaazing

Just nu känner jag mig som en shopaholic. Jag vill shoppa. UGH. Idag köpte jag solglasögon och vad jag köpte mer kan jag inte skriva just nu. Jag kan inte sluta titta på mode och vad som är nytt. Jag har hittat ett annat par skor som jag verkligen vill ha. Från Guess, sjukt snygga! Och skorna jag hittade i DSW, Steve Madden, helt underbara!

Jag har haft en underbar dag idag, allt har bara känts sååå rätt. Dagen började med sovmorgon, vaknade upp runt 10-10.30, jag tog lång tid på mig att göra mig klar och sedan bar det av till frisören. Mitt hår var slitet och jag ville bara bli av med det. Nu har jag några lager och det ser mycket bättre ut!

När Maddie kom och hämtade upp mig så gick vi först till Starbucks och sedan till Subway, vilken dröm. Vi åkte hem och efter cirka en halvtimme åkte vi vidare till Oro Valley Marketplace. Vi var inne i en affär och en kille kom fram och pratade med mig och Maddie (mest Maddie), Maddie och jag hade väldigt kul i affären och efter ett tag, efter ett antal gånger som killen som jobbade där kom upp till oss, så skrev jag ner Maddie's nummer på en lapp och gav den till honom. Han tog glatt emot den och innan vi lämnade butiken han sa "Hey Maddie, I will give you a call sometime!". I LOVE MATCH MAKING! Jag gjorde en liknande sak med Lora och killen hon numera har varit på en dejt med.

I veckan så jag har tagit ett test på min engelska bok, Brave New World, det kändes som att jag fick full score på det men vi får se. På måndag så har jag ett matte test, vilket kommer bli lätt och på fredag så har jag ett test på Andra Världskriget i historia. Jag spelade två matcher i veckan, tisdag och torsdag. Jag spelade bra och spelade totalt 32 games i torsdags. Jag spelade 3 matcher och jag var helt slut. På måndag ska jag iväg på en annan match och vi har match varje vecka tisdagar och torsdagar. I am buuuusy.


DISNEYLAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0