iPhone

Idag vaknade jag när Maddie kom in i mitt rum runt 10. Vi gjorde oss i ordning och åkte till the Verizon store. Det är en mobiloperatör, i med att vi skulle aktivera den mobilen jag har fått låna av Mary så att jag kunde använda den.

Efter det så åkte vi till Nico's där vi träffade Manny. Vi beställde två Nacho Supreme, GUD VAD DE ÄR GODA! Efter det åkte jag och Maddie till the Foothills Mall och letade efter AT&T, för att se om jag kunde ha ett sim kort hos dem under de sista månaderna jag är här med min iPhone. Vi hittade T-Mobile istället och de hade ett sim kort. Den första mobil operatören som har varit trevlig!

Vi åkte till AT&T och de var inte de trevligaste, de hjälpte mig inte alls. Grejen är att jag kommer förmodligen köpa iPhonen olåst hos the apple store, och det innebär att den kommer vara låst till AT&T, så vi måste hitta en väg där vi kan gå runt det. Klydd.

Just nu tittar jag på Made, de försöker att göra en hel cheerleading squad bättre.
Imorgon ska jag spela tennis med Shawndra. Caaaaan't wait! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0