HA Ha ha hahaha.

Okej, sa min tennis match i fredags var mot Sahuaro. Min forsta match forlorade jag med 4-8. Min andra match vann jag 6-0 och jag vann min dubbel med Em 6-4. Nar jag var pa vag tillbaka till mina coacher horde jag att den tjejen jag spelade min andra match mot grat. Jag fick en tjej att borja grata for att jag vann over henne. Jag tanker inte kommentera mer pa det. Min Amerikanska familj vet redan vad jag tycker om det haha.

I fredags gjorde jag ingenting, jag var helt slut efter min match sa jag spenderade kvallen pa soffan. I lorsdags hade vi gaster, men jag var ute med Tyler, Nick och Gareth. Vi akte till Funtastics, vilket ar go-carts, mini golf mm. Jag fick formodligen den langsammaste go-carten pa hela stallet, men jag och Tyler vann nar vi spelade mini golf. Jag var den enda som spelar golf men mini golf ar inte riktigt min grej. Det hade varit en annan sak om jag hade haft min putter och vanliga golfbollar, och riktigt gras. Men men, jag fick bast resultat. Efter det akte vi till Tucson Mall for att ata, men alla restauranger stangde sa vi akte vidare till subway. Jag har nog aldrig haft roligare pa subway forrut.

Igar sa var jag pa Maddie's Assisteens Fashion Show och jag pratade med mamma pa skype. Jag pratade med pappa i lordags. Jag har hittat Steve Madden skor som jag vill ha!....

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0