Disneyland!

Vi hade rodeo break forra veckan, onsdag till sondag sa jag och the LaMaster's korde efter skolan till CALIFORNIA.

Hela resan tog ungefar 8 timmar, fran Tucson till LA. Vi akte inom San Diego och at i ett taco stalle. Sjukt god mat. :) Nar vi kom fram till hotellet akte vi upp alla 14 vaningar och gick och la oss. Dagen efter, torsdagen sa hoppade vi in i bilen for 15 min och parkerade i Disney's parkeringshus. Vi akte the trams tills vi kom fram till entren. Vad kan jag saga om Disneyland? It's amazing. En bild sager mer an tusen ord sa jag kommer lagga upp bilder istallet sa ni kan fa se hur det ar i Disneyland. Det finns alltfor manga bilder pa min kamera just nu, mamma, rasmus, ni behover inte oroa er for att jag inte anvander den. Mycket val anvand.

Vi akte ocksa till Newport Beach sa jag har fatt se havet for forsta gangen pa 7 manader! Vadret var kallt men trots det var det en liten kille som badade. Crazyyy. Men jag ska visa bilder pa det med.

Detta ar ett valdigt sammanfattat inlagg. Allt jag kan saga ar att om ni nagonsin far en chans att aka till Disneyland eller Kalifornien sa ta den. Helt underbart och jag kommer aldrig glomma bort det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara älskar att läsa din blogg! :D

2011-03-02 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0