Qué

Jag ska försöka skriva mer på bloggen, det tar bara sån tid så det är svårt. Idag har jag inte gjort så mycket, men det var skönt att bara vara hemma. Det var halvdag i skolan vilket innebar att vi började kl 8 och slutade 12.14. Jag har ändrat mitt schema lite så nu har jag:

Måndag: Engelska, Photo Imaging, Math, Architecture och US History.
Tisdag och Torsdag: Engelska och Math 
Onsdag och Fredag: Photo Imaging, Architecture och US History.

Jag flyttade min matte klass från 2nd period till 4th period och min engelska klass från 6th period till 2nd period. Jag ville byta engelsklärare för jag tyckte att jag inte lärde mig någonting i hennes klass. Under de två lektionerna jag har haft med min nya lärare, Mr. Erickson, har jag gjort mer än vad jag gjorde i min gamla klass. Kanske lite överdrivet men det är så jag känner. Mr. Erickson är svensk men kan ingen svenska. I tisdags så kom han fram till mig med en bok om Forntiden med vikingarna och de gamla gudarna, jag fick uttala namnen för honom. Han lär mig engelska och jag lär honom svenska. Alexis är även i den klassen. :) Jag fick en fråga om min pappa var en viking från en kille i den klassen, och om svenska är ett språk.

Idag har jag även pratat med Elin, Johanna och Björn på Skype. Jag såg även Dodd och Göransson några sekunder. Vi har beslutat att eftersom jag inte kan vara med på Johannas fest på lördag så ska jag vara med på skype istället. :)

Vad har mer hänt?
Ian tog mig till en struts farm, vilket visade sig bli en av de bästa dejten jag har varit på. Jag hade sååå kul och jag är glad att han tog mig dit. Istället för att prata om det så kan jag visa bilder. Det finns fler på Facebook om ni vill kolla där. Jag lägger upp bilder imorgon. Jag var precis och pratade med Ian, Maddie, Elin, Johanna, Dodd, Göransson och Björn. GODNATT SVERIGE!










Och det var allt från den dagen. Jag kommer lägga upp mer bilder på den Amerikanska julen så snart som möjligt. Puss!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt, mera bilder! :-)

2011-01-06 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0