SHALALALALA

Det ar saaa irriterade, jag har absolut ingen aning om vilka som laser min blogg, jag kan se hur manga och nar folk kommenterar men det ar allt. Vilket inlandsproblem.

I helgen var jag i Phoenix i Tanya's hus (Agnes vardmamma) pa ett YFU mote. Det var ett Mid-year Orientation. Det var sa manga sessioner, men det var kul att se alla igen. Och det var helt underbart vader, aven om jag inte sag mycket utav det. Vi har fatt en ny tjej i varan grupp, hon heter Charlotte och hon ar fran Frankrike. Hon kom hit for 2 veckor sedan, gaaaalet. Jag alskade hennes stil dock. Debora och Noah akte hem :( Jag saknar dem. Och jag ska forsoka fa ner Agnes hit till Tucson!

Jag har min 6th period nu sa jag sitter i biblioteket, och ater skittles. Mamma skickade ett mail om hemresedatum, men det ar svart att tanka pa att aka hem nu... Jag alskar min lilla Amerikanska familj och mina Amerikanska vanner, och min Amerikanska pojkvan, det kanns konstigt att lamna allt. Men jag hoppas att jag kan halla kontakten med allihopa och att folk kommer och halsar pa mig i mitt Sverige och se hur jag lever dar. Jag maste ga till min klass snart. Ursgfdgds. Jag har bara en lektion kvar, historia med en av mina favorit larare. :) Sa jag har bestamt att jag ska tryout for tennis. Det har jag formodligen redan sagt, och forhoppningsvis sa kan Alexis gora det med.

I fredags efter min forsta lektion sa ville the athletic director att jag skulle komma till hans rum. Det var pa andra sidan campuset och jag var radd att jag hade gjort nagot dumt. Men han ville att jag och Lora, och tva andra killar fran golfen att vi skulle spela en golf match mot Ironwood. Och det var en....MIN SVENSKA AR DALIG...fundraising for Project Grad night. Sa jag ska an en gang spela for CDO den 4 februari. :) I'M SO EXCITED! Ah, jag tanker pa engelska sa jag har haft problem med hela detta inlagget. Nu ska jag till min klass.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: max knutsson

jag läser! har dig som bokmärke i Mozilla!

2011-01-25 @ 00:50:22
Postat av: Maria

Puss min fina tjej!

Jag följer din blogg!

Din Mor

2011-01-25 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0