Life is gooood

Jag älskar livet just nu. Min värdfamilj är helt underbar och jag trivs så sjukt bra här. Det känns som en evighet sedan jag bodde i Sverige och längtade bort till USA. Nu är jag äntligen här och tiden går alltför snabbt. Jag vill bara stanna tiden så att jag kan stanna föralltid. Jag vill verkligen få stipendiumet så att jag kan komma tillbaka efter mitt sista år i Sverige.

Jag har inte jättemycket att skriva om, mamma och jag har börjat planera när jag ska åka hem. Men i med att jag inte riktigt vill åka hem så är det jobbigt att prata om det. Men jag lovar att jag ska börja titta på det mamma. Pappa och Nina kommer och hälsar på i slutet av Mars, I'M SO EXCITED! De ska till Flagstaff, Sedona och Grand Canyon själva, sedan ska jag till Phoenix med dem och Shooooppppaaaaa och visa dem skolan jag vill gå på, Grand Canyon University. Jag kan inte vänta tills jag kan introducera dem för min Am familj, mina vänner och Ian. :) Ian har börjat memorera min svenska familjs namn nu, han kan alla namnen han ska bara lära sig att uttala det rätt med. :)

Just nu sitter jag i köket, och har ingen läxa. Jag har A i matte, B i engelska, och det är allt jag har fått reda på just nu. Vad har jag annars gjort idag...Jag har tittat på tv med Maddie och spenderat lite tid med Rob. Och nu är hela familjen hemma. På fredag ska jag antagligen göra något med Alexis och på Lördag ska jag med till en arbetsmiddag.

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0