Jag gillar inte att skriva titlar

Hejhopp,
idag har jag pratat med sverige. Johanna hade en fest hemma hos sig och jag var där med, fast på skype. :) Det var kul att se alla, och spela sten sax påse med knecke. Men det fungerade inte så länge eftersom de inte kunde ha musik när jag var på högtalarna.

Jag har även fixat Maddie för Ironwoods formal idag, jag gjorde hennes makeup, hår och naglar. Alltid trevligt med lite systertid. Helgerna går alltför snabbt... Lora och jag ska se Black Swan ikväll, vi åker snart. Så det får bli ett kort inlägg.

Nästa vecka är det tema vecka igen på CDO High School.
Måndag är PJ day. (Vakna upp och gå till skolan)
Tisdag är Nerd day
Onsdag är Disney day
Torsdag är UofA vs. ASU (U of A är ett College i Tucson och ASU är ett College i Phoenix)
Fredag är Stoplight day. (Ha på sig något Grönt om du är singel, Gult om det är komplicerat och Rött om du är upptagen)

Självklart så ska jag ha på mig rött. :)
HEJDDÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0