It's my life

Jag vet vad jag vill gora med mitt liv, och det kan jag inte gora i Sverige. Jag vill bo i Arizona och jag vet att det ar ratt for mig. Jag vet inte exakt vad jag behover gora for att uppfylla det jag vill, men jag tanker inte ge upp. Jag har klarat mig sahar langt med hjalp av min vardfamilj och jag ar sa tacksam for att jag har den Amerikanska familjen jag har. Jag kan inte beskriva hur mycket allt de har gjort for mig betyder, alla mojligheter jag har fatt hade kanske inte hant utan dem.

Jag vill vara en del utav det Amerikanska livet. Jag vet att det ar det jag vill gora nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det hav i arizona? eller det är land runt om hela?

2011-01-28 @ 19:56:07
Postat av: Faster Tina

Hiii there!

Meee heeere!

Jaaag läääser!



Må så gott over there!

:o) Tina

2011-01-28 @ 22:07:21
Postat av: Fasters Mats!!!

Choke in the desert. By the way ... Be true to the game

// Tinas Mats

2011-01-28 @ 22:14:31
Postat av: Farbror

Like always you are...



Mamma levererad vid bussen.



Hej från faster och farbror.

ses väl sen, nån gång ... hoppas vi!

2011-01-28 @ 22:42:42
Postat av: max

gift dig, då får su stanna

2011-01-29 @ 01:50:27
Postat av: Alice

Det finns bara land runt om Arizona, det närmsta havet är utanför California som ligger bredvid Arizona. Och ni kommer få se mig när jag kommer hem! någon gång...:)

2011-01-29 @ 06:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0