Angry Birds

SHAWNDRA LATER MIG INTE SPELA ANGRY BIRDS... Vi har en vikarie, och jag ar klar med uppgiften..sa jag sitter bara har och ar uttrakad. Jag har ingenting att gora. Sjukt trakigt med en vikarie. Jag har borjat bli battre pa att skriva om jag far saga det sjalv.

Igar gick jag igenom mina uppsatser fran ettan och tvaan, jag blev imponerad. Allt jag gor nu att att skriva pa engelska sa jag tyckte att min svenska i de uppsatserna var forvanadsvart bra. Jag har ingen aning om vilka betyg jag fick, men jag sag aven saker jag kunde fixat till. Varfor denna informationen skulle vara intressant for er har jag ingen aning. Jag ville bara dela med mig mina tankar antar jag. For att jag ar uttrakad, tack vare Shawndra. Haha. :) Jag vill ha min iphone sa jag kan ha det spelet sjalv, jag ar beroende. Shawndra sitter och tittar pa mig. Haha, vilken mordarblick. Hon vet om att jag skriver om henne. Hon sitter och ater, framfor datorn. Vi har photo imaging och jag ar formodligen den enda i klassen som ar klar med uppgiften for idag. Det ar ett projekt om aktivister och vi ska gora var egen protest, det ska vara klart nasta fredag, vilket ar en hel del tid.

Jag gillar den Amerikanska skolan, jag har formodligen de lattaste klasserna. Igar fick jag 24/22 pa en engelska guiz och ett A pa mitt matte test. Jag ar nastan klar med min byggnad i Architecture, det enda jag ska gora innan den ar klar ar att limma klart taket och mala hela byggnaden. I den klasser gor vi olika foretagsbyggnader, restauranger och butiker for det mesta. Jag haller pa med en H&M byggnad, i modern stil. Stolt svensk. Vi har en H&M har i Tucson Mall, jag var lyyycklig nar jag gick in i den butiken forsta gangen. 

Vid 1.09 har jag Historia. Sedan hem. 3.21. Ursgh, jag har trakigt. Nu ska jag kolla upp lite mer om projektet.. Jag har 40 min kvar. Oh well. Bye

Kommentarer
Postat av: Shawndra

you're obsessed with angry birds you need to break the addiction!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-04 @ 17:46:46
Postat av: Alice

HEY, go play with your dolphin

2011-02-04 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0