Almoooost weekend!

Tiden går alltför snabbt. Jag hat varit i USA i snart 6 månader. Och nej, jag vet inte när jag kommer hem än. Jag vill inte riktigt tänka på det..

Det är snart helg, yeeeaaaaaah, men jag ska upp till Phoenix imorgon efter skolan för att gå på ett YFU Mid-year Orientation. Jag ska spendera helgen i Agnes hus, kan inte vänta tills jag träffar henne igen! Deb åkte hem i början av januari :( Men jag ska vara där med alla andra utbytesstudenter, de jag åkte till Grand Canyon med. Förhoppningsvis så blir det kul, well, förmodligen. Det ska iallafall bli kul att se alla igen. Jag måste göra ett kollage, som jag inte har börjat med än idag men jag ska göra det efter jag har gjort min läxa. Viktor och jag jobbar tillsammans i ett projekt i skolan så jag ska göra min del hemma och så ska vi lägga ihop allting i skolan imorgon. Vi ska göra en barnbok om Första Världskriget så att det är..barnvänlig. Vi fick göra våran egen version så vi gör det med skolbarn. Yep.. våran lärare gillar idén.

Jag har kommit fram till att engelskan är ett mycket vackrare språk än vad svenskan är. Och Am High School är så annorlunda jämfört med Sv Gymnasiet. Människor kan knappt ta sig runt utan bil här, jag till och med saknar Skånetrafiken, trots alla förseningar och trånga bussar. Åtminstonde vi kunde ta oss runt utan bilar. Vädret är så mycket härligare här. Jag spelade golf igår och var på driving rangen i förrgår, jag har redan börjat lite färg på min hud. Hade jag varit i Sverige hade jag varit kritvit. Jag älskar att bo här, och jag saknar inte snön överhuvudtaget. Det är riktigt skönt att bo i öknen. :)

Det här inlägget är nog förvirrande. Men jag skrev ner allt jag tänkte på. Och jag tänker på engelska, so give me a break. :)

I'm still in love with Ian, för er som undrade eller inte har facebook. :) PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0