yep.

Jag vet att ni vill att jag ska vara hemma till era studenter, jag vill vara dar med. Men det ar inte ens sakert att jag kommer fa ett stipendium och jag vill ha all den tid jag kan fa har. Jag vill ha lite sommar har, och nar ni tar studenten sa har jag precis slutat skolan. Jag kommer vara i Sverige Hela sommaren, jag kommer komma hem jag vet bara inte nar. Jag vill komma hem i mitten av juni, jag vill vara med mina Amerikanska vanner som kommer aka till college efter sommaren och det ar inte sakert att jag kommer se dem igen, jag vill vara med min vardfamilj som har tagit hand om mig detta aret, jag har sett dem varje dag de senaste manaderna och det kommer vara svart for mig att lamna dem, och jag vill vara men min pojkvan. Jag vet inte nar jag kommer vara i USA nasta gang, darfor vill jag ta vara pa den tiden jag har kvar. Jag hoppas att ni forstar.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lev nu!

2011-02-16 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0