Underbara liv

Jag har bestämt mig för att köpa mig en Porsche. Någon gång i mitt liv. Och det ska vara min GT3a. Jag älskar den bilen. Grhsgadhf.

Idag var jag och spelade in en video för Brave New World till engelskan imorgon. Vi skulle göra en presentation och Tyler bestämde att vi skulle göra en rappvideo. Jag har ingen aning om resultatet men jag antar att jag får se den på youtube ikväll eller i engelskan imorgon. Jag tror den kommer bli bra och vi kommer definitift få A för den. Jag var en Alfa, Alexis var en Gamma, Tyler var en Delta, och Sam var en Epsilon. Videon är baserad på boken vi läser just nu i klassen.

Jag pratade även med Farfar idag och önskade honom ett försenat grattis. :) Annat än det så har jag bara sovit på soffan och åkt till Fry's med Maddie. Vi köpte starbucks och några saker för Rob. Jag köpte även Cheetos, jag vill inte lämna USA utan dem... Och det regnar, vilket innebär att denna dagen inte kan bli mycket bättre, förutom den underbara doften utav kött som är fyllt i huset. Jag kan inte vänta tills det är middag. Tyvärr så är Karen fast i Minnesota så hon kommer förmodlingen inte hem fören imorgon. :(

Pappa kommer om en månad! I love it. Och jag vill köpa min iphone, även om Ian tycker att jag ska köpa en droid istället. Personligen så vill jag fortfarande ha min iphone. :)

Jag älskar mitt liv och alla runt omkring mig. Nu ska jag gå och fixa med tvätten. Puuusssss

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ian e en.bra kille! Lyssna på honom han har rätt me mobilen ;)

2011-02-23 @ 19:48:30
Postat av: Alice

jag har helt enkelt bestamt mig for att inte lyssna pa nagon av er da. :)

2011-02-28 @ 02:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0