Tucson ar extremt kallt

DET AR KALLT! Och det ar meningen att jag ska spela i golf turneringen idag. Det var kallare i Tucson igar an vad det var i Alaska. Jag trodde jag bodde i oknen. Jag kan inte vanta tills det blir varmt igen. Forra veckan var det riktigt skont i Tucson och denna veckan var det svinkallt. Och jag har inte klader for denna kylan.

Anyways. Jag har Photo Imaging, men jag ar klar med min uppgift sa nu sitter jag bara har tills klockan ringer, vilket ar om 20 minuter. Da ska jag bara till min Architecture klass och saga att jag ska ga, sa jag kommer vara dar i 2 min sen aker jag till El Conquistador med Lora. Jag kommer ha 4 lager pa benen och 3 lager pa kroppen, det ar Sverige-kallt, tidig vinter. USCH! Jag ar iallafall glad att jag slipper det annu kallare vadret i Sverige, jag kommer do nar jag kommer hem. Det kommer vara sa kallt. :(

Nu kan jag inte skriva mer, for mina hander ar kalla sa jag kanner inte dem.


Kommentarer
Postat av: Elisabet U

Hej Alice!

Vi vill ju veta hur kallt det är..... din mamma och jag!



Kram, Elisabet & Maria

2011-02-04 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0