Tennis season

Jag forstar mig inte pa vadret i Tucson. Forra veckan var det svinkallt, denna veckan har det varit underbart! Jag har till och med blivit lite brun. :) Tennis borjade i mandags och jag suger. Det var saaa langesen jag spelade tennis och min golf swing gor det svart for mig att forsta hur jag ska gora med min tennis swing. Jag swingar som jag gor pa golf banan, vilket inte blir sa bra i resultat. Golf turneringen jag spelade i i fredags var scramble. Jag spelade med Lora, DJ och Tom. Vi vann over Amphi och forlorade mot Ironwood, som hade fyra killar istallet for att ha tva killar coh tva tjejer, som vi och Amphi hade. Om de hade haft sina tjejer sa hade vi vunnit. Vi vann over dem varje match under sasongen.

Pappa kommer i mars! Jag langtar! :) Och mamma och Rasmus kommer i April. Min Amerikanska familj ska till Costa Rica i juni, sa jag maste aka hem runt den 15 juni, om jag inte hittar en annan familj jag kan bo med under en manad. Jag ska prata med mamma och pappa mer om det. Jag har pratat lite med Alexis om det, hon aker inte till Italien foren i juli.

Jag har Photo Imaging nu, men vi har en vikarie. The story of my life I guess. Sa jag maste ga. BYYYEEEE

Kommentarer
Postat av: Mamma din

Puss, jag längtar få krama om dig!

2011-02-11 @ 10:31:39
Postat av: Mamma din

ups.... "att" ska ju vara med...

2011-02-11 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0