I love colors

Hej livet.
I fredags så var jag hemma och kollade på Gossip Girl, jag skulle vara med Alexis men hon var sjuk. På lördag så låg jag hemma på soffan till klockan 5, då åkte jag med Karen till Rob's jobbmiddag. Han jobbar med att samla pengar till Tucson polisen och de har en middag varje år som han hjälper till att arrangera. Så jag hjälpte också till, det var en massa auktioner men en maaassa prylar. Jag samlade in bud och gav rosor till de nominerade poliserna. I söndags så åkte jag hem till Shawndra. Vi tog bilder för vårat photo imaging projekt som är på fredag.
På fredag så ska jag vara med i en tävling för att samla in pengar för Project Grad Night som är i slutet av året. Det är en golftävling som jag ska spela i för skolan, och jag behöver inte vara i skolan för det, YEAH!

pju, det är svårt att skriva på svenska. förlåt för ett tråkigt inlägg.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är aldrig tråkigt att läsa dina inlägg. :-)

2011-02-01 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0