Pappa och Nina!

I am bored. Jag har Photo Imaging och inte mycket att gora.

Pappa och Nina kom till Tucson forra fredagen! Tyvarr sa hade de ett hotell langt ifran var jag bor sa de fick sitta mycket i bilen. Pa lordagen sa akte vi till skolan for att visa dem runt, sedan till Park Place Mall, ett av de storsta i Tucson. Pa sondagen sa akte vi till the Desert Museum, vilket visar alla vaxter, kaktusar vill saga, och djur det finns i sodra Arizona. Jag har varit dar en gang innan men det skadar inte att ga fler ganger. :) Mandag efter skolan akte vi till Tombstone, en gammal western by. Det var sjukt coolt att ga in i gamla byggnader som inte hade blivit rorda sedan sent 1800-tal (runt 1880), vi akte ocksa till en kyrkogard dar alla invanare i Tombstone ligger. Det mest underhallande kyrkogarden som jag har varit pa. Det stog "two chinese" pa en gravsten.

Efter skolan pa tisdag akte vi till DSW, en gigantisk skoaffar och kopte vars ett par. Jag kopte Guess skor, jag alllllskar dem. Nar vi kom upp till Phoenix och checkade in pa hotellet sa fick jag min fodelsedagspresent, ett Thomas Sabo halsband :) Sjukt fint, jag har pa mig det nu. Tack sa jatte mycket pappa och Nina! Efter det hamtade vi upp Ian och tog honom tillbaka till hotellet. Varat hotell var nominerat till att ha den basta mexikanska maten i Phoenix, de sa daremot inte att det var langsamt. Men det var trevligt och pappa och Nina tycker om Ian. :) Pa onsdagen sa akte vi till Scottsdale Fashion Square efter vi hade hamtat upp Ian. Jag och Ian gick runt och tittade pa klader, eller det var mest jag som tittade. :) Vi gick in pa Hollister och jag fick min fodelsedagspresent av honom, ett linne och shorts, som jag fick valja ut. I LOVE YOU. Sedan at vi lunch tillsammans med Nina och pappa. Jag och Ian valde Five Guys Burgers, formodligen den godaste hamburgaren jag nagonsin har atit. Och sedan akte vi och lamnade av Ian innan hans traning och akte tillbaka till Tucson. Pappa och Nina slappte av mig och paborjade deras resa till Sedona, Flagstaff och Grand Canyon, men de overnattade vid vagen.

Igar, torsdag, spelade jag en tennis match mot Amphi, vi vann och det var trakigt att spela mot dem. Det var for latt. Idag har jag en tennis match ocksa, mot Pueblo. Som tur ar sa ar det en hemma match.

Forra fredagen sa fick jag hjalp av en professionell golf tranare. Hon hjalpte mig jatte mycket och forhoppningsvis sa kan jag fa mer traning utav henne innan jag aker tillbaka till Sverige. Att fa traning individuellt med ett pro ar sa mycket battre an nar man ar i en grupp med andra golfare. Jag fick ingen coaching alls under golf sasonen for de inte ville strula till det med min swing, sa den timmen jag var med henne forra fredagen var den forsta coachingen jag har fatt sedan 2 ar tillbaka och jag larde mig sa mycket av henne pa sa kort tid.

Jag ska se pappa och Nina imorgon ocksa innan de aker hem till Sverige pa sondag. :( Det har varit underbart att ha de har.

Sa jag att pappa kom med min iPhone? JAG ALSKAR DEN!

BTW,
Jag har en prom date, Ian. :) Kan inte bli battre, och jag tror att jag har en prom dress med skor. :)
HEEEJJJJDAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0