Kort update

Jag är i Flagstaff, norra Arizona med mi familia. Vi kom hit igårkväll och idag vaknade jag 6.00 för att gå ut och spela golf med Rob. Jag spelade inte jätte bra men hade kul, jag var nervös inför mitt möte med NAU's (Northern Arizona University) golf coach. AAAAAH! Vi pratade om scholarship och vad jag ska göra för att få det. Så jag ska hålla kontakt med honom och ge honom mina scores, college here I come.

Under dagen gick vi runt i Flagstaff och gick i affärer, gullig stad. Sedan åkte vi till en volleyball match och Maddie pratade med volleyball coachen.

Haha, jag tyckte detta var kul, jag tog med mig min kamera och när jag tog ett foto såg jag en gammal man rikta kameran mot mig och tog ett foto på mig och Maddie. Han kom fram till oss och började prata med oss, han var en fotograf på 80 år och hade gått på NAU på 50-talet. Han var från Tucson och känner vissa människor som vi känner, bland annat min golf coach. Anyways, vi pratade om att vi funderade på att gå college där och få scholarships. Han frågade först Maddie och hon sa physical theraphy och när han kom till mig sa han
"And you, what do you wanna study? Boys? I can tell". I thought it was funny. :)

PEACE!

Kommentarer
Postat av: pappa

LOL Skojig gubbe! :-)

2010-09-05 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0