Jeey..!

Flagstaff var awesome.

Jag spelade golf, gick inte jättebra dock, Maddie och jag shoppade och vi såg NAU campus, lagon coolt. Golfen har blivit en del av mig nu, jag är faktiskt exhalterad över att spela golf och vinna. Imorgon har vi en match mot Ironwood och Mountain View. Jag vill sååå vinna över båda, men speciellt Ironwood. De är CDO's rival. (min skola). Vår träning idag blev inställd för regnet, men jag hade kul ändå.

Vi hade tutorial idag så jag var med Alexis och Sammi och träffade en massa människor. Innan träningen så åkte vi inom Circle K, vilket innebär Thirst Buster. När vi kom fram till Driving Rangen så började det spöregna och vi blev hemskickade. Efter några försök hittade jag och Alexis hem till mig. Hon ska bli en utbytesstudent i Italien next semester, så hon åker i januari. Hon är rolig, jag gillar henne. Other than that...nothing. det har inte hänt mycket idag. Så nu ska jag lägga över bilderna från helgen från kameran och de kommer snart upp på facebook.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0