Hola Sverige!

Hej älskade vänner.
Jag blir allt sämre på att uppdatera, jag vet. Men det är så mycket som händer här på andra sidan atlanten. Det jag gör nu är:

Upp kl. 6.30
Åka till skolan 7.30
Gå i skolan till 3.19
Golfträning 3.45
Hemma 7
Äta och göra läxa 7-11
Sova
Och samma visa nästa dag, men jag älskar det!

Jag var med i Daily News Paper idag. :) Jag klippte ut och sparade det. Det var mitt resultat i vår första match mot Tucson High och Pueblo. Det var en tjej som fick 39 (9 hål) och jag fick 43...Min puttning var inte den bästa, men jag kom tvåa av tretton och första plats i vårt golf team, så jag är ändå rätt nöjd. Om jag fortsätter såhär, dvs spelar bättre än jag gjorde igår för det var inte jätte bra, så kan jag delta i Arizona State Championships. :) Min coach sa idag att jag kvalificerade till State, so yey me! Jag ska bara spela 4 matcher med liknande resultat och jag är med i State. Btw, jag är number one i the golf team, vilket innebär att jag får spela i varje match. Det är en-två varje vecka. Nästa vecka är mot Ironwood och en annan skola, men jag tänker vinna mot Ironwood.

Det är vår största rival och vi vann mot dem i Football förra fredagen. Min första football game, it was awesome! En massa galna och roliga människor. Det är inte helt fel att titta på en massa killar springa runt och försöka mörda varandra, ganska trevligt faktiskt. Även om de inte är så kloka i skolan så ser de bra ut på planen med alla skydd. Haha, jaaa.... Jag har faktiskt träffat en smart football guy, okej, två, de är okej och inte alls dumma. Så jag tar tillbaka det jag skrev med att alla football guys är dumma. En av dem är rätt söt. :) Haha.

Other than that... Efter skolan imorgon så ska jag och min familj åka till White Mountain och det kommer bli awesome! Det är labor day nästa måndag så vi har ingen skola så vi stannar där hela långhelgen. Det ligger precis bredvid ett university. Har jag sagt att jag har chans till att på stipendium genom golfen och komma tillbaka och gå college här? Well, now you know. FREAKING AMAZING! I'm excited. A lot of work, but totally worth it.

Nu måste jag förmodligen gå och lägga mig. 10.38. Men jag vill bara säga att jag är stolt över min underbara bror för att han ska bli en polis! Jag älskar dig och saknar dig. Du måste komma och hälsa på. :) Och om du vill, så har jag redan skrytit om dig till Rob och han sa något om att han kanske kunde fixa jobb som polis här, han jobbar med polisen. Keep it in mind, love you! :)

BYE LOVELY PEOPLE!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul vännen min! Grattis till att du lyckas med golfen, det känns i hjärtat att du trivs och du att skrattar. Många många pussar från en som njuter av att läsa om dig..älskar dig,

2010-09-03 @ 09:23:29
Postat av: Bror

HAHA!!! tänk dig mig i "cops" :D haha fy fan va kul!! =D

2010-09-03 @ 09:37:45
Postat av: pappa

Öh,du tänker inte på Kops nu va?? LOL ;-)

2010-09-03 @ 15:52:40
Postat av: Alice

Hahaha, Benny nar han pratar engelska och tror han ar nagot hela tiden! Classic! Jag alskar dig med mamma och tack :)

2010-09-03 @ 17:21:00
Postat av: Johanna Olsson

Du ser ut att ha fullt upp Alice! jag tycker det är sjukt coolt att det har gått så bra för dig med golfen där borta, och jag fortsätter hålla tummarna!

Du vet att jag oxå funderar på polis, så lägg in ett gott ord, hehe. älskar och saknar dig

2010-09-27 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0