GOOOLF

Jag spelade en match idag mot Cienaga och Vista Grande, på Vista Grande halvvägs till Phoenix. Detta gjorde att vi behövde lämna skolan 1 pm. NICE! Det var jag, Lora, Libby, Sammi, Mattie och Kayla.

Vi vann över Vista Grande men förlorade mot Cienaga. Jag fick 40, och kvalificerade mig för state igen :) 3/3, two to go! Laget kvalificerade med. :) Vi took take away from Chipottle på väg upp och take away från Dairy Queen på väg hem. Nu är jag hemma och gjort min läxa. Sitter på sängen och ska sova.

Ha det bra Svenska Folket!

Kommentarer
Postat av: Mamma..

Bra Alice!

2010-09-14 @ 09:21:59
Postat av: Jonatan

CHIPOTLE ÄR SÅ SJUKT AWESOME!!!!!!!!!!!:D:D:D

2010-09-26 @ 03:10:11
URL: http://www,jonatantantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0