A little about my day.

So. Idag tog jag my senior pictures i en fotostudio. Haha, jag fick vara med i ett test för en football grej. De frågade om de kunde ta några bilder av mig när jag håller en football. De ska börja ha en bluescreen på football games och folk ska få ta bilder och sedan bli inklippta på planen eller liknande. Got it? Anyways, de sa att de skulle skicka bilderna så jag lägger antagligen ut dem här eller på facebook när jag får dem. För övrigt så gick fotograferingen bra. Mamma, pappa, jag skickar priserna till er.

Efter det åkte jag och Karen till EEGEE's och åt och därefter tillbaka till skolan. Där mötte jag David (huuuge football player) och jag fick en football rem från honom, så jag kan ha mitt id attached. Haha, jag har velat ha en ett tag. Det är en sån man har runt halsen och man kan ha sina nycklar i den.. Jag har glömt vad det heter, men vi måste gå runt med dem på skolan med ID. Yes, I'm serious.

Golf matchen igår gick inte som jag planerade, jag kunde inte putta alls. Så jag slutade på 48. Den bästa fick 40 och jag kom på fjärdeplats av 18. Vi vann över Ironwood men förlorade mot Mountain View, attans. Jag var med i tidningen idag igen, med min score.. Jey.. Jag var besviken. Resten av mitt spel var riktigt bra men när jag kom till greenen kollapsade det. Det var tre killar från the yearbook och tog bilder med. De gick fram till mig och frågade om de kunde ta en bild på mig och frågade hur man stavade mitt efternamn. Självklart tog de en bild när jag pratade så vi får se hur det ser ut i yearbook haha. Sedan sa de att de hade hört att jag var bäst i laget, jag sa yeeeeaaa, not today though. Men oh well.

Jag var med i Americansk tv idag haha, från volleyball matchen i Flagstaff, NAU. I publiken dock, men där var jag.

What else.. Jag följde med Andre Smith på lunchen idag, och David och en av Andre's vänner. Sen hade vi engelska. That's it. OOOOH! I qualified for state again! Even though I didn't play good at all, jey me. :) The team qualified too. But I only have 3 more good matches of 12 to go and then I'm in State. YEEEEAAAH!

Love.



Kommentarer
Postat av: pappa

Snygg swing! :-)

2010-09-10 @ 23:17:19
Postat av: Anonym

Thanks daddy. :)

2010-09-11 @ 07:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0