I'm in School

Jag sitter i skolan och jag skriver pa svenska. Ursakta for det senaste engelska inlagget. Och tyvarr sa har jag inte de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet, ni far klara er utan det. :)

Vi har spirit week denna veckan i skolan vilket innebar att man klar ut sig till olika saker varje dag.
Monday-Sports Day
Tuesday-Beach Day
Wednesday-Fake An Injury Day
Thursday-Senior Citizen Day
Friday-Wild Wild West Day

Idag ar det torsdag sa en massa elever ar utkladda till gamlingar, helt underbart. Jag har skrattat en del idag.

Mina senaste dagar har inte varit underhallande. Min dejt med Ian var helt underbar. :) Sondag gjorde jag inte mycket. Mandag skulle jag ha en match mot Catalina Foothills and Salpoint, vi lamnade skolan 1pm och det tog en timme att komma dit, vi var dar i en halvtimme innan en dust storm kom emot oss och vi gick in for att se om det gick over. Efter ytterligare en timme sa akte vi hem. Matchen blev flyttad till tisdag men nar vi kom ut pa golfbanan sa borjade det regna och aska sa vi fick avbryta igen. Jag missade 3 lektioner for ingenting.

Not much more to say now. Guess that's it for now. I'm getting better at writing here!
Peace Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0