Homecoming

Not what I expected. CDO tar inte riktigt Homecoming så seriöst, i med att vi har Winter Formal. Så inget klädde upp sig utan det var bara direkt från the football game till dansen. Ganska tråkigt, men jag hittade Lora där och dansade med henne. Folk dansade som om de försökte para sig med kläder på. Groteskt. Jag dansade som en normal människa gör och höll mig till normala människor med normal dansstil. Yes. Enough about that.

Jag har nu Fall Break vilket innebär ingen skola på en hel vecka, WOHO! Needed. Mitt batteri till datorn har nått din livslängd och har nu övergett mig, som tur är så har min underbar fader skickat ett nytt så nu väntar jag på att det ska anlämna till Tucson, AZ.

College sökandet pågår och går bättre, jag vet nu vad jag söker och eliminerar de colleges som inte har det jag behöver. Jag, Maddie och Rob var på en College Night downtown tucson för någon vecka sen och nu har jag en hel hög med colleges som har golf stipendium och interior design eller architecture. Jag hör ofta att de verkligen tror att jag kan få ett stipendium med min golf så förhoppningsvis så händer det.

Ikväll hade vi en familjemiddag med Grandma, the McClure family dock inte Morgan och min familj. Väldigt god mat och dessert. Nu är jag uttråkad så jag ska avsluta detta.

Jag hoppas att allt är bra hemma och jag uppskattar mailen jag fick från Johanna Olsson och Matilda Karlsson, jag väntar fortfarande på ett från dig Elin Leijon Larsson. ;) Jag älskar er.

Jag hoppas att min svenska familj kan komma och hälsa på mig och speciellt att min underbara bror får jobbet han vill ha. :) <3

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Heeey, ska du gå på College?!:D Coolt som attan i så fall!!!

2010-10-11 @ 13:40:11
URL: http://www,jonatantantan.blogg.se/
Postat av: johanna olsson

Jag är bra på att skriva mejl, inre talang vettu ;)

det va nog som en självbiografi iaf! jag ska svara på ditt, det va ju såå långt haha ;)

älskar dig och saknar dig in sweden!

2010-10-11 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0