state



State gick inte som planerat, spelade inte jätte bra, men jag är okej med det nu. Jag fick 88 och 89. USCH. Det var mina två värsta rundor på heöa säsongen och jag spelade så under state. Jag tror jag tänkte för mycket på hur bra jag skulle spela för att kunna skicka resultaten till college coacher. Jag pratar fortfarande med golf coachen från gcu. Han ville ha en video av min swing så jag ska få hjälp av Lora med det denna veckan. Just nu är golfen över och jag har ingen aning om vad jag ska göra efter skolan. Jag kommer få bra betyg antar jag. :)

Ps. Jag har en ny sak att vara beroende av, Gossip Girl. Yep.

Love,
Alice

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bra Alice, glöm inte det. Jag håller tummarna för dig. Kram, M

2010-11-02 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0