Sooooorrry.

Okej, jag har inte skrivit for att jag inte hade en aning om vad jag skulle skriva om. Det tar lang tid att skriva har, sa..jag ar lat. Och nu har jag inte mycket tid innan min nasta klass. Vilket ar Arktitektur, uurghh,s.df.

Forra veckan gick vi bara i skolan 2 och en halv dagar, mandag tisdag och forsta lektionen pa onsdagen. Vi fick ga ifran efter jag hade gjort mitt US history prov och jobbat lite med Photo Imaging kalendern. Maddie och jag akte hem och vi akte ivag pa en hike med slakten. Det var tankt att vi skulle ga 7 Miles, men det slutade med att vi vande tillbaka. Senare sa fick jag traffa Ian igen. :) Pa torsdag sa var det Thanksgiving, sjalvklart sa sov jag genom hela laga mat-processen. Hela slakten kom lite senare och vi at turkey. Maten var god och jag trodde att jag skulle somna for hur mycket jag at. Efter familjen akt hem sa kom Ian over igen, jag har varit med honom mycket de senaste dagarna, fran onsdag till sondag. Heeeeelt underbart! :) Maddie's b-day var forra tisdagen, vilket innebar TARTAAAAA! Och tarta, och tarta. Bade jag och Maddie har varit sjukt onyttiga pa sistonde, vi borde borja pa en diet.

I lordags var vi pa Erin's cotillion, det ar..hur ska jag forklara det... Nar seniors i high school blir debutanter for samhallet. Nagot liknande. Tjejerna ar kladda i brudklanningar och deras pappor eskorterar dem medans de blir presenterade. Jag lamnade dem vid middag dock for att det inte fanns plats for mig.

Jag ska ta SAT provet pa lordag, och efter det ska vi antagligen aka upp till Phoenix for Football State. Och nu maste jag ga till 5th period.. 4 timmar kvar i skolan, SO MUCH FUN!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på lördag!

2010-11-30 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0