Oh, happy day

Jag älskar min dag. Jag fick reda på att mina betyg är bättre och att jag kan börja college i höst, om jag får bra SAT eller ACT resultat. Och förhoppningsvis ett stipendium för golf. Coachen från GCU är intresserad av mig. Och idag i Photo Imaging så kom min lärare fram till mig och sa att kritiken jag skriver för mina bilder är bättre än hans 150 elever och att jag skriver på ett sätt som Amerikanska ungdomar först börjar skriva när de är 20 år. Och att han kommer använda mina bilder samt kritiken för att visa hans elever hur man ska skriva kritiken. Engelska är inte ens mitt första språk. :)

När Maddie och jag kom hem från skolan så tittade vi på ett avsnitt från Gossip Girl och sedan åkte vi till EEGEE's för att äta. I love her.

Nu sitter jag och väntar på Ian, så jag kan lika bra skriva här. Har jag nämnt att jag älskar vädret här? Det är cirka 20-25 grader här under dagen och småkallt på morgonen samt kvällen. Other than that..

Formal är imorgon, och Ian är min dejt. :) Jag kan lägga upp bilder någon dag snart antingen här eller på facebook. Temat är cirkus. Och min klänning är blå. Haha, förlåt det måste vara tråkigt att läsa detta.

Ni får ha det så bra iallafall Sverige,
I love you.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Fan va gött syrran! Vi kanske kan snacka lite imorn, helst innan 10 på kvällen här ;)

hugs'n kisses

2010-11-20 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0