In la skolan

Hola People!
I'm in the computer lab with Alexis. Vi var precis pa Circle K och kopte.....THISTBUSTERS! Det ar mitt liv nu, thirstbuster.

I torsdags sa var jag och Karen och filmade min sving pa practice tee och under hela helgen sa klippte jag ihop 43 klipp och sammanlagt blev det 3.30 min. Imorse sa hjalpte Rob mig att skicka den till GCU. Jag tycker att videon blev bra och jag ska forsoka skicka den till Mamma och Pappa med. Nu ska jag bara skicka mitt resume med.

Ian kommer hem i helgen! :) I'm so happy! Men jag ska till Phoenix pa lordag for en samling med YFU manniskor dar vi tar med oss mat fran varat hemland. Meatballs, here I come!

Jag har ingen skola pa torsdag, YEAH! Och det ar snart Thanksgiving. Samt Winter Formal, jag och Alexis var ute och kollade pa klanningar i Tucson Mall men sjalvklart sa hittade vi inga. Men men, Formal ar inte foren Nov 20, forlat, 20 november for att vara korrekt svenska. En sak som gor mig sjukt forvirrad, Amerikanerna skriver sitt datum Manad/Dag/Ar. Vi skriver Dag/Manad/Ar, vilket jag tycker ar mer sjalvklart for att jag ar uppvaxt med det. Sa dagens datum (US) ar 11/8/10. Dagens datum (SE) ar 8/11/10. Makes so much more sense.

Anyways,
jag har stooora problem med att skriva svenska ord som liknar de engelska. Haromdagen skrev jag engleska. Bra jobbat Alice.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Jag skrev pa svenska idag for forsta gangen sen jag kom till staterma, jag skrev pa ett papper med en penna, inte pa datorn. Jag var ganska imponerad over min vackra svenska handstil jamfort med min fula stressade engelska stil. Ilandsproblem.

FYI, (For your information)
I LOVE THIRSTBUSTER! Jag ar tacksam for de snala 79 cents jag spenderar pa en gigantisk dricka.
Jag pratade med mamma, Rasmus och farfar pa skype i lordags btw! :) Och Tintin.

Fredag-Last regular football game at Sabino (Now its state)
Lordag-I was one of the 7 deadly sins for Shawndra's Calendar, I was vanity. Then I went to see Due Date with Lora. Funniest movie EVER! SEE IT.
Sunday-Formal Dress shopping with Alexis, no luck. :(

Have a good day SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: alibabba

omg. like nobody knows what fyi means! :P

2010-11-09 @ 22:28:02
Postat av: Anonym

well, mina foraldrar laser bloggen, preeeettty sure de inte vet vad det betyder

2010-11-10 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0