Formal

I LOVED IT!

Dagen började med att Maddie väckte mig och vi satte oss framför tvn och tittade på en film samt målade våra naglar. Efter det så åkte vi till frisören och åt på subway. Efter det, så åkte vi hem och jag sminkade först maddie sedan mig själv. Vi tog några bilder och Maddie åkte iväg till sin dejt, en av sina vänner. Jag och Karen var kvar och sedan kom Ian. :)Dagen började med att Maddie väckte mig och vi satte oss framför tvn och tittade på en film samt målade våra naglar. Efter det så åkte vi till frisören och åt på subway. Efter det, så åkte vi hem och jag sminkade först maddie sedan mig själv. Vi tog några bilder och Maddie åkte iväg till sin dejt, en av sina vänner. Jag och Karen var kvar och sedan kom Ian. :)

Min dejt var perfekt och aaah, han såg såååå bra ut. :) Min klänning var blå och var från Guess, skorna lånade jag utav Karen. Jag klippte mig på lördagen så frisören fixade även mitt hår. Jag sminkade både mig och Maddie och jag älskade maddies klänning. Jag säger fortfarande att jag är kär i min klänning och dess färg. Ian hade köpt en corsage till mig, tre gula rosor, vilket gjorde att jag såg svensk ut med min blåa klänning och gula corsage, jag äääälskade den. :) Ian hade en gul ros på hans skjorta som jag, efter ett antal försök, lyckades fästa.

Efter bilder med honom hemma hos mig och sedan hemma hos honom så åkte vi till restaurangen. Båda beställde Pasta Alfredo, vilket var riktigt gott. Jag kunde inte sluta titta på honom, Ian såg extremt bra ut. :) Efter middagen åkte vi till Cold Stone och åt glass. Efter det, Fooooormal. Det tog lite tid för oss att hitta ingången dock. Jag fick dansa med min underbara dejt hela kvällen och visa upp att han är min. När vi hade den långsamma tryckaren så kunde jag inte sluta titta in i hans blåa ögon, gaaaaaah, de är så sjukt blåa. Han var en gentleman hela kvällen och öppnade dörrar för mig. He's a keeper, nooo doubt. Helt underbar känsla när jag är med honom.

Jag skulle vara hemma vid 1 så efter formal tog slut så var jag bara med Ian, han får mig att känna mig speciell. Vi köpte Thirstbuster, surprise. Det är mitt beroende här borta.

Annnnnyways,
Thanksgiving är på torsdag, så ingen skola torsdag och fredag, WOOOOHOOOOO! Det är även Maddies födelsedag imorgon, GRATTIS MIN UNDERBARA SYSTER!

I love you all,
Alice


Maddie&Alice


My boyfriend! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

:-)

2010-11-23 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0