Blank

Hejhopp,

jag sitter nu vid den sloaste datorn i CDO. Forhoppningsvis sa kan jag fortfarande publicera detta inlagget. Hela senior klassen tog precis yearbook fotot, dvs alla senior pa skolan i samma foto, inte som i Sverige precis. Den har veckan har varit handelselos, wow, jag glomde helt bort att det bara ar tisdag, i mitt huvud sa ar det torsdag. Jag forsov mig igar for att mitt alarm inte gick men idag sa var jag i tid, men sjaaaalvklart sa spillde jag pa min vita troja, dagen vi ska ta senior fotot. Just my luck. Men jag fick bort det mesta och man ser det knappt nu, jag tror ingen kommer stirra pa min mage heller sa allt ar bra.

Min helg,
var HELT underbar. Efter skolan i fredags sa akte jag och Maddie till Starbucks och nar vi kom hem satte vi oss och borjade titta pa Gossip Girl. Efter cirka 10 min, nar jag ar helt inne i det, kommer Ian in i mitt rum. Han hade smsat med Maddie och overraskade mig. :) Jag har ju saklart en valdigt mycket forsenad uppfattningsformaga sa jag fattade inte det forst, men sen sag jag att det var han och jag hoppade runt.

Egentligen sa skulle han komma hem vid 22, men kom hem vid 16 istallet. Sa jag bakade snabbt klart n-bollarna, chokladbollarna, och sedan akte jag och Ian ivag till tva av hans vanner. Vi at pizza och umgicks. Nasta dag sa kom han hem till mig vid 11 och vi akte och sag en film, RED, se den. Efter det, sa akte vi hem till mig och var dar till 17, nar jag och min lilla Amerikanska familj akte till Phoenix for en YFU middag. Alla YFU studenter hade tagit med sig mat fran sitt hemland, sa jag hade chokladbollar och Agnes hade Swedish meatballs, SO GOOD! Sedan akte vi hem och jag kollade pa Gossip Girl.

Sondag sa kom Ian hem till mig igen och jag var med honom anda tills hans skulle aka tillbaka till Phoenix. Min helg var helt underbar. HAN ar underbar. :)

Det var allt for idag. Forlat for att jag ar dalig pa att uppdatera.
Peace.

BTW, jag hittade en Formal Dress nar jag var och shoppade med Nicole i torsdags, forhoppningsvis sa kan Ian kommer hem sa jag har en dejt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0