Kort update

Jag har klippt mig idag med Karen, sen satt vi vid starbucks i ungefär en timme och bara pratade. Jag kan verkligen prata om allt med henne, redan, det känns som jag har känt henne så mycket längre. Love her. Sen träffade vi Maddie och en av hennes kompisar vid Orange ....something. där de gör fryst yoghurt, muuuums.

Det har inte hänt så mycket idag egentligen. Karen lagar riktigt god mat! Och hon bakar. Kan det bli bättre? Oh,  ja det kan det...

WE HAVE A MAID, no more cleaning. Den ni, mamma och pappa. ;)
Och just det, jag tänker på engelska. Det känns rätt sjukt.

God morgon för er och godnatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Linus Book

Härligt att höra att du mår bra :D jag har lagt till din blogg som app i min telefon nu, så kommer läsa den var dag :D

Lulululululu!!



PS: kommer kännas konstigt att inte ha dig i skolan längre :-( <3

2010-07-30 @ 09:42:27
Postat av: Pappa

Va jobbigt det kommer att bli för dig att få städa ditt rum igen. :-)

2010-08-02 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0