Bara timmar kvar

Heeeej!
Jag har knappt en timme kvar i Sverige, sen bär det av mot Kastrup, Danmark. Vi ska åka om en halvtimme, En HALVTIMME! Jag har väntat på detta sedan oktober förra året, och nu är det inte ens en timme tills jag åker.

Mitt plan från Köpenhamn till New York går 14.20 och där byter jag till Phoenix så att jag är framme 10.12 pm lokal tid och sen ska jag sätta mig i bilen med min värdfamilj. Sooom jag längtar! Tänk värmen... där är cirka 35 grader nu. Jag kommer inte sakna det svenska vädret iallafall. ;)

Ni får ha ett skitbra år utan mig i Sverige och så ses vi när jag kommer hem. Jag älskar min familj och mina vänner, tack för att ni finns.

Alice

Kommentarer
Postat av: Johanna Olsson

Fel, 10 månader! :)

2010-07-26 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0