3 dagar

Okej, tre dagar kvar.
Om exakt tre dagar sitter jag i bilen från flygplatsen i Phoenix påväg till Oro Valley, Arizona. Hur sjukt lite tid är inte det? Det har alltid varit så långt tills jag ska åka, men nu är det så nära. Det känns skrämmande men så härligt på samma gång.

Jag kommer ihåg när jag först skickade in ansökan om ett utbytesår i USA, hur nervös jag var inför min intervju i Lund någon gång i oktober och hur glad jag blev när jag fick brevet att jag hade blivit antagen. Det kändes som så lång tid kvar, men nu sitter jag här med bara tre dagar kvar i Sverige. Tiden går snabbt. 

Idag när jag höll på att packa så knackade det på dörren. Helt plötsligt så hade jag ögonbindel och bundna händer bakom ryggen. Jag blev placerad i en bil och kördes iväg. När jag hade fått av mig ögonbindeln och hade händerna fria så såg jag en samling med mina vänner. Svedala-vänner och klasskompisar. Vi satte igång engångsgrillar och grillade marshmellows och korv, vilket var jättemysigt och väldigt uppskattat. Tack så jättemycket för kvällen och speciellt tack till Viktor och Alison som arrangerade allting. :)

Nu tjatar mamma om packningen, så jag får väl fortsätta...
Ha det bra! :)


Mitt nya hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0