Happy New Year!

Okej jag lägger inte ner den, jag var frestad dock.

Den Amerikanska julen var ganska lik den svenska, förutom att de firar den 25 och inte 24. Och att de öppnar julklapparna på morgonen den 25 istället för kvällen den 24. Jag fick öppna mina svenska julklappar från mamma, pappa och rasmus kvällen den 24. Den 24 gjorde Karen svensk julmat och ännu mer julmat dagen efter. Jag väntar fortfarande på den dagen hon lagar något som inte är gott, hon är en otrolig kock.

Tack så hemskt mycket för julklapparna mamma, pappa och rasmus. Och pappa, jag använder armbandet varje dag och har gjort det sedan jag fick det. :) Tack till min amerikanska familj också!

Idag, eller numera igår, var det Nyårsafton. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra men det slutade med att Jag, Ian, Krista, Lance och Gene var hemma hos Lance ett tag, sedan åkte vi vidare till en av Ian's kompisar och var där resten av kvällen. Vi avfyrade några raketer, och några i poolen, vilket var ett awesome resultat och sedan avslutade kvällen på en mack där vi köpte pizza och doughnuts. Inget annat ställe var öppet så det var vårat enda val, vi blev dock utkastade därifrån innan vi ens var klara med att värma pizzorna, trevlig kille. 

Vid 16 idag så ringde jag mina underbara vänner, Matilda, Elin och Johanna. Jag saknar dem så hemskt mycket. Jag började gråta direkt när jag hörde deras röster och jag insåg inte hur mycket jag saknade dem. Jag tänker på er varje dag och jag saknar er. Ni är mina absoluta bästa vänner. Jag älskar er.

Min julklapp fån Ian
Ian gav mig ett armband som han själv hade gjort och jag ääälskar det! Ingen har gjort något och gett det till mig innan. Han är riktigt underbar. :) I onsdags så gick vi ut på en dejt och notan blev $50, vilket han betalade...så jag betalade glatt för bion, vilket endast var $20, så jag kände fortfarande att jag behövde betala mer.. Han gör så otroligt mycket för mig och det finns ingen jag hellre vill vara med. Jag har inte känt såhär för någon innan och det känns som mina känslor växer mer och mer för varje dag. Han gav mig även mitt favorit godis, nerds och en nalle, som jag har sovit med. Och nu kan jag inte sova utan den. Den får mig att tänka på honom.

Klantig som jag är så tappade jag armbandet jag fick av Ian när jag provade en jacka i Target (stor affär med allt man kan tänka sig). Jag letade genom hela huset i en timme och kunde inte hitta det. Smart som Karen är, så sa hon att jag skulle ringa Target, eftersom det var antagligen där jag tappade det. Karen ringde dem och de hade just hittat det. Hur stor chans är det? Target är en sjukt stor affär och att de hittade det är helt otroligt. Så jag fick tillbaka mitt armband och jag tänker inte förlora det igen. :)

Well, that's all from me. Happy New Year Sweden! I love you all and I miss you

Kommentarer
Postat av: Max Knutsson

Fortsätt skriva!

2011-01-02 @ 05:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0