Jul?

Så jag antar att jag får skriva God Jul Sverige, själv så väntar jag till den 25 December. Jag får i för sig öppna vissa julklappar imorgon (den 24).

Imorgon så ska jag, Maddie och Shawndra bowla vid 10, sedan ska vi ha en familjemiddag med G-ma (säg det på engelska) och öppna lite julklappar.

Det är jul den 25 i USA så jag får vänta en dag, det och att det är svinvarmt är det enda som är fel i den amerikanska julen, eller, julen i Arizona. Juldagen är den enda dagen jag vill att det ska vara kallt och jag vill ha snö. Annars så klagar jag verkligen inte på det varma vädret jag har i Arizona, USA. Jag planerade på att köpa en tunn jacka jag kunde ha på morgonen innan mina första klasser, men det känns rätt meningslöst när jag svettas efter min första klass vid 10 på morgonen. Jag har heller inte köpt några varma kläder, mest sommarkläder. Det känns sjukt konstigt att jag köper sommarkläder på vintern. Jag kan gå runt i shorts och linne utomhus.

Tack Mamma, jag fick paketet du skickade. :) Jag blev väldigt lycklig när jag såg innehållet, Marabou choklad är saknad, samt den underbara blå&gula Svenska flaggan. Ska jag vara ärlig så känns det fortfarande inte som att detta är sant. Jag lever i det livet jag alltid har velat uppleva. Jag pausade mitt svenska liv för att leva ett år som en amerikansk tonåring. Det är så mycket som jag har fått uppleva, jag har känt känslor jag inte trodde jag hade, varit på platser jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, hittat tillbaka till golfen, bo i en annan familj, ha en syster. Allt detta är positivt. Allt jag har fått uppleva har blivit bra tillslut. Jag gjorde vissa fel i början av mitt år, men vi redde ut det som en familj. Jag är så otroligt lycklig och det känns inte som att jag har varit här i 5 månader om 3 dagar. Karen, Rob och Maddie är en underbar värdfamilj och jag skulle inte ens få tanken att byta.

När det kommer till Ian så är ni antagligen fortfarande nyfikna på hur det blev han och jag. Han var granne med min värdfamilj tills han flyttade till Phoenix för att gå på Grand Canyon University. Jag träffade honom genom Maddie och han är helt perfekt för mig, jag har inte känt såhär starkt för någon innan. Han gör mig så otroligt lycklig. 5 minuter med honom gör mig dag. Jag vill så hemskt gärna att ni ska få träffa honom, mamma, pappa, rasmus, mina vänner. Alla. Jag vill visa att han är min och jag vill att alla ska få se hur lycklig han gör mig. Jag vill visa honom mitt land och min stad. Jag vill visa honom Malmö, Landskrona och Svedala. (Inkluderar Svedala fester). Jag vill visa honom de Svenska sträderna och mina favorit platser. Jag vill visa honom vilka mina absolut bästa vänner är och vill att ni ska lära känna honom. Jag vill visa honom exakt allt som finns i mitt liv, det amerikanska och det svenska. Han gör mig så lycklig och han är en helt underbar pojkvän.

Karen, Rob and Maddie. I just want you to know that I'm happy that you chose me as a part of your family and I wouldn't want to change host family for anything. You guys make my year the best, thank you and I love you.

Kommentarer
Postat av: Mamma

God Jul Alice!

And Merry Christmas to you all!

2010-12-24 @ 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0