I'm in school and I'm bored

Jag borde inte ha en blogg. Jag glommer hela tiden bort den och det tar en envighet att skriva. Jag antar att jag skrev om Thanksgiving forra inlagget sa jag tanker inte gora det nu. Jag ar i skolan just nu och det borjar bli tid for Finals. Jag slutar skolan den 17 och langtar dit. Mitt liv har borjat bli en rutin, vilket inte ar helt fel. Det ar ratt skont faktiskt, det var valdigt blandat i Sverige nar jag flyttade fram och tillbaka mellan mamma, pappa och Svedala. Vi haller pa att renovera koket just nu hemma och det ska vara klart denna veckan. :) Skolan gar bra och jag har bra betyg, jag tog ju som sagt the SATs i lordags och det var som jag hade tankt mig, vissa latta och vissa svara delar. Det hade antagligen varit tusen ganger lattare om det hade varit i svenska med alla ord jag aldrig hort forut och grammatik. Jag har iallafall bestamt mig for att jag kommer att komma hem ett ar och sedan aka tillbaka for att spela golf och ga college har. Jag kommer hem nagon gang i borjan av sommaren men vet inte exakt nar. Det kommer kannas konstigt att aka hem, och prata svenska. Jag tanker pa engelska och har pratat engelska varje dag i mer an 4 manader. Jag alskar att prata engelska, och det kommer vara extremt latt for mig att ta sngelska c nar jag kommer hem. Jag kommer formodligen fortsatta att ga pa DCC for det ar sa mycket lattare att komma tillbaka till den vanliga svenska rutinen istallet for att byta skola an en gang under mina ar pa gymnasiet. Det kanns overkligt att jag ens ska aka hem och det kanns tungt att tanka pa det. Jag alskar allt med Sverige, min svenska familj och mina vanner, men om jag bara kunde flytta alla jag vill vara med och ha dem har borta sa hade jag gjort det. Jag vill ta mitt korkort direkt nar jag kommer hem, har kan man inte ta sig runt utan att man har korkort och bil sa jag kanner att jag inte kan gora allt. Anyways, det ar snart jul och jag maste kopa en massa julklappar, nagot som Sverige saknar som jag kan skicka hem? Vi har julpyntat hemma, lite pa insidan och klart pa utsidan. Vi har en uppblasbar tomte och en snogubbe, och en massa ljus. Jag kan ta en bild och lagga upp sa ni kan fa se. Det kanns inte alls som att det ar December. Det ar varmare i Arizona i December an vad det ar i Sverige i Augusti. Enda tiden det ar kallt ar pa morgonen, och jamfort med Sverige sa ar det fortfarande ingenting. Jag vill ocksa saga att jag ar seg pa att svara pa facebook nar nagon skickar ett meddelande till mig, jag laser dem i skolan och kan inte svara foren jag kommer hem och jag glommer bort det ibland. Forlat Matilda, Johanna och Elin! Jag tycker fortfarande att ni ska fixa mic sa vi kan prata pa skype. Johanna, 12/12? :) Allt gar bra med Ian om ni undrade och han ar fortfarande lika underbar. Och jag kan fortfarande inte tro hur lycklig jag ar som har honom, han ar speciell. Ha det bra mitt alskade land, och tidig god jul? uuh, ingen julkansla med 25-30 grader ute... valdigt synd om mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0