Det var meningen att jag skulle publicera detta i torsdags

Hej hopp.
 
Jag skulle skriva ett inlagg, men skolan har blockerat min blogg nu. UUUUGHHXD. Som tur ar sa ar det har min sista fria 4th period. Jag byter fran Mrs. Bonar's klass till Mr. Erickson's english class. Jag gillade inte hennes klass, det var trakig och jag fick ingenting gjort. Hon bara ger oss bocker att lasa som ar traaaakiga. Sa nu byter jag till Erickson's class. HAN AR 100% SVENSK OCH SPELAR GOLF. Och jag kommer ha klassen med Alexis. :) Jag sa att jag ocksa var svensk, och han sa nagot pa svenska, meeen jag har ingen aning om vad han sa. :)
 
Jag sitter i skolan, men jag skickar detta inlagget till min email sa jag kan publicera det senare. Jag ar uttrakad. Jag har gjort mina finals i Architecture, vilket jag tror att jag far 100 pa. Photo Imaging, vilket var random, Geometry, latt, Halva min engelska (andra halvan efter min 4th period), US history. Sa sista final nu och sen har jag LOOOOVVVVV! Efter 12.14 idag. :)
 
Ian kom hem igar kvall, efter att jag var och shoppade med Karen. jag fick se honom lite och ska se honom senare idag, efter jag har hjalpt pa Teddy's party (Karen's mamma). I'm so excited! And it's so much easier to write in english. I should just do that. sooo.... i wonder what christmas is gonna be like here. i mean, there's sooo many houses with extreme christmas spirit, with all the lights and santas outside. Nothing like sweden. its kinda weird with the weather here, not gonna lie. im used to the cold winter, here its like 70 F every day. thats like...20-25 C. i like it though, its warm. :)
 
I kinda talked to Johanna two days ago, we were trying to skype, but i was the only one with video. haha, and Johanna, YOU SHOULD GET A MIC FOR CHRISTMAS, just saying. I cant wait for mom's package to arrive. I wanna see whats in it. Im almost done with christmas presents for everyone, almost everyone. Urrsgh, i have one more hour to do nothing and then i can take my last final.
 
And mom, for your question about the sat i dont know my results yet. I will let you and daddy know when i know. I CAN'T WAIT FOR BREAK. I know for sure that im getting an A in photo imaging, and thats all i know. i have all A's and B's, i know that.
 
Okay, im done. Im gonna go and play games on my ipod now.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du, det är nog bättre att du skriver på svenska lite för att alla ska kunna läsa. Inte alla har engelskan till vardags!

Och sen är det väl om du har lite svenskaträning...

Puss

2010-12-19 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0