Yeeea, sorry.

Okay, I gotta get better at this. Men det kan vara för att jag har små problem med att skriva på svenska. Jag blandar svenska och engelska hela tiden och jag måste radera en massa meningar för att de är fel. Så, jag ska försöka bli bättre så ni får reda på hur jag har det på andra sidan jordklotet.

Skolan går bra, lite små jobbigt med 2 timmars lektioner men jag överlever. Hälften av lektionerna gör vi inte så mycket på ändå. Golfen går så sjukt bra, har aldrig spelat så bra golf i hela mitt liv, trots att det inte är mina klubbor och trots vädret, way too hot. Vi åker en gul van till golfbanan, ingen vacker syn. Idag så började det åska så vi inte kunde spela så just nu sitter jag bara hemma och tänkte att jag kunde uppdatera här. Jag ska snart börja med min geometry läxa. De har gigantiska böcker i den amerikanska skolan.

Dagarna går väldigt snabbt här borta. Och jag älskar det. Det åskar. A lot. För övrigt så fick jag cookies igår from Tyler. Och idag så fick jag Swedish Fish av Perry. Swedish Fish är inte gott. Och gjorda i Canada så jag vet inte varför de heter Swedish Fish. Folk på skolan kallar mig Sweden. Men de har börjat lära sig mitt namn nu. Och jag hör hela tiden kommentarer som "I wanna be swedish too!" småroligt. Jag har lärt en del i mina klasser svenska ord. En del normala och en del ord som man inte ska säga alltför mycket. :)

Jag har räknat och jag har åtta killar som skriver till mig varje dag. Höhö. Det åskar väldigt mycket. Nu ska jag sluta. Golf teamet är awesome!

Ha det bra




YFU Pre-Departure Camp

Kommentarer
Postat av: ALIISON!

haha, dem kallade mig miss america när vi var små (i sverige då) !

jädra töntar som viskar att de också vill bara svenskar xD hahahahah!

de heter swedish fish eftersom godiset är från sverige.. fiskformen och de juuuu :P

2010-08-25 @ 07:32:03
Postat av: Alice

Hahah, jag började skratta när jag hörde de viska om mig. Jag hör viskningar hela tiden, "it's the swedish exchange student". awesome. i'm famous. haha. Jag är fortfarande inte säker på Swedish fish. De är inte goda och liknar inte svensk fisk som finns i sverige. UUUSCH!

2010-08-26 @ 06:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0