Wow.

So.
Idag så blev jag väckt 7.30 am och skulle följa med Maddie till hennes Physical Therapy vid 9. När hon var klar cirka en timme efteråt så åkte vi downtown Tucson. Vi skulle möta Nicole på en restaurang för frukost/lunch. Yeeah, could call it brunch. Sen skulle Maddie till volley boll träning så jag och Nicole åkte till Arizona University och gick runt där lite, sen åkte vi till Tucson Mall. LOVE SHOPPING HERE. Och ja, jag har börjat använda mobil igen, jey me.

Efter shoppingen så blev jag hämtad av Rob som körde oss hem. Middagen ikväll var pizza, sjukt fet. Direkt efter maten så åkte jag, Rob och Maddie till en driving range och ddaaaaamn vad bra det gick. Jag är stolt över mig själv. Varsity nästa. Maddie tog lite bilder och de kommer hamna på facebook inom snar framtid.

Imorgon ska jag på orientation day, with all the freshmen. So much fun. Jag ska dock vara i new students gruppen så jag slipper alla småttingar.

Till helgen så ska jag nog på bio med Maddie och Karen och efter det, eller före det spela golf med Rob. På lördag ska jag och Maddie på en överraskningsfest och på söndag så kommer Nicole's familj hit, eller vi dit. Can't remember.

Ha det bra underbara!

Kommentarer
Postat av: ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISOOOOOOON

Snart bryter jag ihop! vafan är inte jag i usa för!!!!

2010-08-05 @ 13:55:35
Postat av: Alice

Du kan alltid komma hit, IT'S AWESOME! Fo reeeeal. Love love love love it. Du ska väl till USA i vinter?

2010-08-05 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0