Livet är underbart!

Hej Sverige!

Idag har det regnat hela dagen och kunde därför inte spela golf heller. Men Tyler Gabb skjutsade hem mig, för jag fick inte tag på Karen. Jag tog en del bilder inför Photo imaging class, self portrait, och en del på Tyler. Han är rolig. :) Karen var hemma och var med när vi gjorde läxa, vilket var kul det med. Förvånandsvärt vad det mesta är roligt här. Men Ian, min snygga granne åkte till college i Phoenix igår förresten. Blö.

Frida Appelros som jag lärde känna genom YFU har äntligen kommit till USA, Michigan. Vi pratade på skype för en timme sedan och vi kom fram till att jag är 3 timmar back i tid jämfört med henne. Det kändes så konstigt att prata svenska, men min breda dialekt. Den är tusen gånger bredare nu när jag bara har pratat engelska i en månad. Det känns som det iallafall.

Idag under 4th period så gick jag runt med min kamera och tog lite self portrait pictures. Mitt i allt träffar jag på en av CDO's football player, David. Han frågade om jag ville följa med till biblioteket och jag hade inget bättre för mig så jag sa ja. Så vi satt där och pratade i cirka 2 timmar, tills 2nd lunch och jag mötte upp Maddie. Han flörtade. Han sa att jag var vacker på spanska, han visste dock inte om att jag förstod vad han sa. Småkul. And he called me gorgeous all the time. Han har en volvo, varför finns det volvo bilar överallt här? Jag gillar inte volvo.
Just nu gör jag inte så mycket, ska snart ta min sista bild inför Photo Imaging imorgon.

Life is great. Peace.



Regnig dag
och Tyler with my golf bag... and me.



Kommentarer
Postat av: Bror

Hej! Härligt att du gillar livet !

Du har de skitbra hör ja, och de e bra ;P



Tror knapapst att du kmr ha ngn hemlängtan till swe :P här e de typ som varmast 15 grader :/ de e kallt!

Har börjat plugga Historia A för att ja ska slöa till polis nu om två vecker. =) så vi får se hur de går me de =)



Miss u sis! <3

2010-09-01 @ 22:32:40
Postat av: Rasmus

http://www.swedishmission.com/misc/differences.asp

2010-09-02 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0