Hola!

So, im getting better!

Min dag idag har dock inte varit så händelserik. Ja, man kan ha tråkigt i detta land. Däremot så var den inte så tråkig. Jag hade Photo Imaging, som jag älskar, i två timmar second period. Architecture Drafting my fifth period and US/AZ History seventh period.

Okej, det kanske verkade förvirrande. Schemat ser ut såhär:
Måndag: Second, Third, Forth, Fifth, Lunch, Sixth and seventh period.

Tisdag och Torsdag: Second, Forth, Lunch, Sixth period.

Onsdag och Fredag: Third, Fifth, Lunch and Seventh period.

Second period: Geometry
Third period: Photo Imaging
Forth period: Free period, aka doing homework or talk in the library
Fifth period: Architecture Drafting
Sixth period: English
Seventh period: US/AZ History

I arch class satt vi vid datorerna och jag försökte lära dem svenska, så otroligt underhållande! I min US History class var det kallt men jag älskar läraren. Efter det hade jag golf. Ooh, my dear golf. Vi spelade på El conquistedor och jag fick tråkig score. 5,5,5,5,5,8...don't ask,6. blandat par 3,4,5. Jag var mindre lycklig över resultatet, men det var inte alltför dåligt.

Imorgon är inte coach där så vi ska åka till Driving Range själva, coach specificly told me, to text her how it was and who was there. Coachens maskot? Än en gång, det känns konstigt och fel att skriva på svenska och prata svenska.

JAG HAR VARIT HÄR EN MÅNAD! I'm happpppyyy!

Loving it, living it.

Nu ska jag joina la familia in front of the tv. How do you like that? Tre språk i en mening.
Ha det bra älskade Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0