Got to love America

I love it here.

Igår var jag och Maddie hos Cathrine and Payton's house och badade i deras pool. Det var såååå vackert där, vi var uppe bland bergen. Vid fem-ish åkte vi hem och skulle ha middag för the LaMaster family så att jag fick träffa dem. Jag fick golfklubbor och en massa andra golfsaker. It was nice.

Idag så satte hela familjen sig i bilen vid 8 och åkte mot Phoenix. Rob and Karen skulle på ett Pre-Arrival meating med YFU. Too bad I'm already here, men jag är en av de första som är här så ja...de var iallafall tvungna att åka dit så jag och Maddie tog chansen att shoooopppa! Vi blev avsläppta vid ett stort mall, dock så har jag som vanligt glömt namnet. Jag köpte iallafall två klänningar en från forever21 och en från francesca's, ett par uuuunderbara högklackade skor från forever21, en skjorta från american eagle och underkläder från Victoria's secret. Jag älskar allt jag köpte. Och det är sååå billigt. Panda Express, loooooove it! Det är mat, god mat.

Efter det så mötte vi Beth, Maddie's gamla barnvakt som nu är väldigt bra vänner med LaMaster's. Vi kollade runt lite till och sen åkte vi till ett frozen yoghurtställe. Därefter åkte vi till Beth's hus där vi träffade hennes man och översöta barn, som är 14 månader.

Rob and Karen kom dit efter ett tag och då åkte vi till en mexikansk restaurang med god mat. Efter det väntade en 1,5-2 h lång bilresa hem tillbaka till Tucson.

Imorgon ska jag och Rob antagligen till golfbanan (gångavstånd) och slå några bollar.

Om ni vill veta mitt schema inför skolan så är det här...

Period 2 Geometry
Period 3 Photo Imaging 1
Period 4 Performance Dance
Period 5 Architecture Drafting 3
Period 6 English 12
Period 7 US/AZ History

Jag gillar mitt schema. :)

Kommentarer
Postat av: lucke

hejsan, vad göres idag? :)

2010-08-01 @ 06:51:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas du får en mysig söndag. :)

2010-08-01 @ 07:53:01
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0