August, 5th

Jag är sååå glad över att vara senior och inte freshman. Dock så har freshman 4 år i high school, jag har ett.

Det var rätt löjligt att gå dit idag. Jag ville verkligen inte att folket skulle tro att jag var en freshman, men det trodde dem i med att jag var med freshman. Som tur är så blev vi uppdelade i grupper där jag hamnade i New Students. Vi gjorde en massa lekar för att lära känna varandra och sånt smålöjligt. Sedan fick vi en rundtur på skolan, vilket jag redan fått ett antal gånger av Maddie. Dessutom så var det svinvarmt ute och ingen skillnad från solen och skuggan. Jag klagar inte, det var bara lite jobbigt. Det var tänkt att jag skulle äta på skolan med, pizza, men kön var extremt lång så jag blev hämtad av Karen istället och fick peanut butter-jelly sandwich, it was goood!

Nu sitter jag i köket och gör ingenting. Maddie är på sin volley ball träning. Det blir nog att jag sätter mig vid tvn snart. Nu fick jag chips av Karen, spiiiicy. Det är såååå god mat här att jag inte bryr mig om jag går upp 15 kg för den här maten kan man inte missa, LOVE! Förhoppningsvis så gör dansen att jag inte behöver gå upp så mycket.

Ha det bra i Sverige! (kalla Sverige)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0